Monday, July 23, 2012

Pentel Kecakot _ OM PUTRA PUJANGGA



Judul Lagu : Pentel Kecakot
Vokal : Novi Feat Dhanang
Orkes : OM Putra Pujangga

     Pentel Kecakot merupakan lagu campursari dangdut yang dipopulerkan oleh Cak Dikin & Wiwid.Lirik lagu ini bertemakan guyonan.Mengisahkan seorang cewek yang menanyakan kepada sang cowok tentang hal pekerjaannya.Pentel Kecakot sendiri merupakan singkatan dari Penjaga telepon Kecamatan Kota.

     Video diatas merupakan Lagu Pentel Kecakot versi kami, saya bersama OM Putra Pujangga ketika live di Cingkrong,Purwodadi, 1 juli 2010.Vokal dibawakan oleh Novi dan Dhanang.Lumayan asyik juga kok lagunya...

Lirik Lagu :

 
Pr : Aku takon, ojo sirik ati
Lk : Gek takono, aku kang mangsuli
Pr : Opo ndiko, tresno karo aku iki
Lk : Wani sumpah, wis arep tak rabi

Pr : Takon maneh, ndiko ojo gelo
Lk : Tak jawabe, arep takon opo
Pr : Wani ngrabi, gaweanmu opo
LK : Pentil kecakot, gawean wis cetho


Lk : Tlah ku jawab, bagaimana dinda
Pr : Gawean seru, mbok jangan sembrana,
Pentil kecakot, apa artinya

Lk : Penjaga Tilpun Kecamatan Kota

Pr : Yen mengkono, ayo kapan kawin
Lk : Sesuk esuk, mangkat ning pak modin
Pentil kecakot, opo wis trimo
Pr : Aku trimo, ojo gawe loro

0 comments:

Post a Comment